تقویم تاریخ خدمتگزاری

تاریخ انتشار : 1398/04/01

تقویم تاریخ خدمتگزاری

سالها بود که سیل ویرانگر و طغیان آبهای جاری از فراز کبیرکوه به سمت شهر زیبا و باستانی دره شهر و مردمان نجیب و فرهیخته ی آن جاری بود.

با شروع بارندگی ها تهدید مردم توسط امواج خروشان سیل و تخریب منازل امری جاری بود. با تصمیم شورای اسلامی شهر دره شهر به عنوان خدمتگزاری در شهرداری مشغول کار شدم  عزم خود را جزم کردم تا با بهره گیری از همه ی ظرفیت های مردمی، اداری، اجرایی و عمرانی  شهرستان دره شهر و رایزنی و تعامل با نخبگان، مسئولان محلی،  استانی، کشوری و با پشتیبانی نمایندگان مردم در شورای شهر، سدی در مقابل امواج طغیانگر سیل باشیم. برای این منظور احداث سیل بندهایی را در سراسر شهر در دستور کار قرار دادم و به عنوان شهردار تمام تلاش خود را برای به سرانجام رساندن این پروژه بکار گرفتم و به شکر خدا توانستم خدمتی کوچک برای مهار سیل و کنترل آبهای جاری شهر انجام دهم .





بارندگی های فروردین سال ۱۳۹۸ و جاری شدن سیل در بسیاری از مناطق شهری و روستایی نشان داد که با تکیه بر مدیریت مبتنی بر  ۱- ارتباطات مستمر مردمی و استفاده از ظرفیتهای نخبگان ۲- داشتن شوق خدمتگزاری و نوکری مردم  ۳- رایزنی و تعامل با مدیران منطقه ای، استانی و کشوری  می توان لبخند رضایت را بر لبان شهروندان عزیز جاری نماییم طغیان آبهای جاری  در نوروز ۱۳۹۸ نشان داد که احداث آن سیل بندها در شهر باستانی دره شهر اقدامی اساسی بود که توانست در سخت ترین شرایط مردم را از گزند آسیب های جاری شدن سیل در امان دارد  خوشحالم که سهمی در این اقدام ماندگار داشتم.